Lubuski Urząd Wojewódzki

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

Tłumacz dla osób niesłyszących

Każdy Urząd musi zapewnić osobom głuchym tłumacza języka migowego. Osoba głucha nie musi za to zapłacić.

 

Osoby głuche, które chcą załatwić sprawę w Urzędzie muszą zgłosić, że potrzebują pomocy tłumacza języka migowego. Takie zgłoszenie trzeba wysłać 3 dni, przed Twoją wizytą.

W zgłoszeniu trzeba napisać:

  • data spotkania,
  • rodzaj języka migowego (PJM, SJM, SKOGN),
  • rzecz, którą chce Pan załatwić (krótko),
  • dane do kontaktu (e-mail, telefon komórkowy, adres).


Dane do kontaktu:

  • e-mail: urzad.wojewodzi@lubuskie.uw.gov.pl;
  • fax: 95 711 54 01;
  • telefon: 95 711 52 08 (korzystając z osoby przybranej);
  • Facebook: www.facebook.com/LubuskiUrzadWojewodzki.

 

Podstawa prawna: ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych


Urząd udostępnia dokumenty i wnioski dostosowane do osób uprawnionych. Poproś (zawnioskuj) o dokumenty.

 

 

E-ZGŁOSZENIE - wypełnij wszystkie pola

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl